Телефонна “гаряча лінія”

З метою забезпечення оперативного реагування на проблемні питання соціально-економічного життя, які порушуються у зверненнях, сприяння підвищенню ефективності державного управління, якості підготовки та прийняття рішень з найважливіших питань соціально-економічного життя з урахуванням думки громадськості Держекоінспекцією у   Полтавській області започаткована робота телефонної «гарячої лінії».

Прийом телефонних дзвінків на телефонну «гарячу лінію» Держекоінспекції проводиться в робочі дні: понеділок – четвер з 08.00 до 17.00, п’ятниця – з 08.00 до 15.45 (з перервою на обід з 12.00 до 12.45), за винятком вихідних та святкових днів за номером (0532) 52-77-05.

Питання, з якими звертається громадянин, за можливості вирішуються під час телефонної розмови спеціалістом, який здійснює прийом звернень телефонної «гарячої лінії».

Якщо розгляд або вирішення питання, з яким звернувся громадянин, не належить до компетенції Держекоінспекції, спеціаліст, який здійснює прийом телефонного звернення, надає консультативні роз’яснення, в т.ч. до якого державного органу або органу місцевого самоврядування, підприємства, організації чи установи доцільно звернутися, і за можливості надає адресу, номер телефону.

Заявник при зверненні на телефонну «гарячу лінію» повідомляє: ПІБ, суть порушеного питання, заяви чи скарги, поштову адресу та (або) адресу електронної пошти, на яку має бути спрямована відповідь по суті звернення, номер телефону.

Анонімні повідомлення не реєструються і не розглядаються.

Строк розгляду звернень не перевищує строків, установлених Законом України «Про звернення громадян», а тих, які не потребують додаткового вивчення – не більше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання.